بهترین کلینیک کاشت مو در ایران

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

در سال‌های اخیر و با توسعه روش‌های نوین کاشت مو، افراد زیادی در ایران اقدام به کاشت مو کرده و متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در خصوص کیفیت پزشکان و کلینیک‌ها نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند. این افراد متاسفانه فریب ظاهر یا موقعیت مکانی این مراکز را خورده و علی‌رغم پرداخت هزینه درمانی هنگفت نتیجه نامطلوبی گرفته‌اند.

ظاهر مناسب یک کلینیک درمانی، دلیل بر این نیست که یک مرکز درمانی از کیفیت بالایی برخوردار است و توجه به چند نکته مهم می‌تواند شما را در یافتن بهترین مرکز کاشت مو کمک کند. برای آگاهی از این نکات، در این صفحه سعی داریم با نگاهی بی طرف و جامع به این پرسش مهم متقاضیان کاشت مو پاسخ دهیم.

ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو

یکی از مهمترین مسائلی که در خصوص خدمات درمانی باید به آن توجه کرد، کیفیت یک مرکز درمانی است. اما کیفیت یک ویژگی کلی است که خود از آیتم‌های مختلفی تشکیل شده است. بهتر است قبل از انتخاب یک مرکز بهداشتی و درمانی باید به چند نکته مهم درباره نحوه عملکرد مرکز مورد نظر توجه کرد. آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که یک مرکز درمانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

۱- داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

مهمترین و ساده‌ترین ویژگی یک مرکز درمانی، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت می‌باشد. این مجوز باید به شکلی در مرکز درمانی نصب شود که در معرض دید همگان باشد. همانگونه که تمامی مراکز تجاری، جواز کسب و مجوز رسمی خود را در محل کسب خود نصب می‌کنند، تمامی کلینیک‌های درمانی نیز موظف به انجام این کار هستند. وزارت بهداشت به منظور حمایت از سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک‌های پوست و مو لازم است. برای مثال:

  • تمامی کادر پزشکی مراکز پوست و مو باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند.
  • مرکز درمانی باید دارای تمامی استانداردهای تعیین‌شده از سوی وزارت بهداشت باشد. این استانداردها شامل سیستم تهویه و ایمنی درمانگاه، اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز، سالن انتظار مناسب و مواردی از این دست می‌باشد.
بهترین مرکز کاشت مو در تهران
نمونه کار لیما کاشت
بهترین مرکز کاشت مو در تهران
نمونه کار لیما کاشت

۲- تجهیزات مدرن و امکانات مناسب

یک مرکز مجاز بدون داشتن تجهیزات تخصصی و به روز، کاری از پیش نمی‌برد. اگر یک کلینیک ادعای این را دارید که بهترین مرکز کاشت مو است، باید از امکانات و تجهیزات مدرن نیز بهره‌مند باشد. در اینجای مطلب ذکر این نکته خالی از لطف نیست که منظور از تجهیزات مدرن، شکل ظاهری شیک و زیبای دستگاه‌ها نیست، بلکه اثربخشی بالا و کیفیت آن‌ها است. متاسفانه بسیاری از بیماران آگاهی چندانی از کیفیت تجهیزات پزشکی ندارند و این روزها برخی از کلینیک‌ها با تهیه دستگاه‌های شیک اما بی‌کیفیت، مشغول ارائه خدمات پزشکی هستند.

کلینیک لیماکاشت به دلیل داشتن بهترین تجهیزات روز دنیا که همگی ساخت سال‌های 2021 و 2020 هستند، بهترین خدمات را به مراجعین ارائه می‌دهد. برای مثال می‌توان به دستگاه‌های لیزر موهای زائد این کلینیک اشاره کرد که همگی به روز و مدرن هستند.

کاشت مو خود را به تاخیر نیندازید
کاشت مو خود را به تاخیر نیندازید

۳- پشتیبانی و حمایت از مراجعین

احترام به مراجعین و توجه به خواسته‌های آن‌ها نیز یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو است. احترام نه به معنای لغوی، بلکه ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، مهمترین نوع احترامی است که یک مرکز ایده‌آل درمانی برای بیماران و مراجعین قائل است. یکی دیگر از جنبه‌های احترام به بیماران، داشتن گوش شنوا است تا خواسته‌های بیماران به دقت شنیده و اجرا شود.

پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر:

[random-posts]

یکی از مهمترین سیاست‌های کلینیک لیماکاشت حمایت و پشتیبانی از مراجعین خود است و با ارائه‌ی بهترین خدمات درمانی توانسته است به وظیفه خود به نحو احسنت عمل کند. حمایت از بیماران امری مهم بوده که حدود الهی و احکام مقدس دینی همواره به آن تاکید داشته است. تمامی پزشکان قبل از آغاز فعالیت خود با سوگند یاد کردن این وظیفه خطیر را در قبال تمامی بیماران انجام می‌دهند.

۴- پزشکان و متخصصین زبردست

پزشکان که رکن اصلی هر مراکز درمانی هستند باید از تجربه و مهارت بالایی در کار خود برخوردار باشند. تخصص و دانش لازمه‌ی پزشک‌بودن است، اما داشتن تجربه از آن مهمتر است و فقدان آن می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری را در بر داشته باشد. بنابراین مجهز بودن کلینیک و استفاده از پزشکان متخصصی به تنهایی کافی نیست و تجربه و مهارت حرف اول را در علم پزشکی می‌زند.

استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی به دلیل ویژگی‌های خاص این دستگاه‌ها نیاز به استفاده از پزشکان ماهر داشته تا با تجربه خود بتوانند اثربخش‌ترین نتایج را رقم بزنند. کلینیک لیماکاشت در این راستا نیز توانسته است با بهره‌مندی از مجرب‌ترین پزشکان حرف اول را در سطح کشور بزند.

کاشت مو میکروگرافت
کاشت مو میکروگرافت

۵- تنوع خدمات درمانی

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو تنوع در ارائه خدمات است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عرصه پزشکی، روش‌های گوناگونی برای درمان ابداع شده است. برای نمونه، کاشت مو به روش SUT جدیدترین متد کاشت مو در ایران است که نسبت به سایر روش‌های قبلی نظیر FUT از اثربخشی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این روش به دلیل اینکه پس از جراحی نیازی به بخیه و پانسمان ندارد با متدهای روز پزشکی انجام می‌شود.

از این رو، مهارت پزشکان و وجود تجهیزات و امکانات لازم، مهمترین عامل برای تحقق این روش در یک کلینیک حرفه‌ای به شمار می‌رود. روش‌های دیگری نیز وجود دارند که انجام آن‌های نیازمند استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه‌ای است. روش‌هایی نظیر کاشت مو با متد FIT و BHT از جمله این روش‌ها هستند که همگی آن‌ها در کلینیک لیماکاشت با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شوند.

بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران

۶- کادر اداری و خدماتی مناسب

یک مرکز درمانی علاوه بر پزشک باید دارای مدیران، پرستاران، کارشناسان پوست و مو و کادر اداری مجرب باشد تا بتوانند بهترین خدمات را به مراجعین و بیماران ارائه دهند. کادر خدماتی و اداری در یک مرکز درمانی مانند یک زنجیره عمل می‌کنند، به گونه‌ای که اگر شخصی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، تمام زنجیره دچاره اختلال می‌شود.

برای مثال، اگر کادر اداری و پاسخگویی، مراجعین را به خوبی سازمان‌دهی نکنند، نظم کلینیک برهم خورده و این امر باعث می‌شود تا روند درمانی سایر بیماران به خوبی پیش نرود. نوبت‌دهی یکی از دغدغه‎‌های اصلی مراجعین بوده که کلینیک لیماکاشت با اتخاذ بهترین روش‌های نوبت‌دهی توانسته مراجعین را به خوبی سازمان‌دهی کند.

رفتار پرسنل و پراستاران نیز همواره مورد نقد عموم مراجعین و مردم قرار دارد. در کلینیک لیماکاشت، پرستاران با رفتار مودبانه خود بهترین برخورد را با مراجعین داشته و احترام زیادی برای بیماران قائل هستند. همچنین وجود کارشناسان و مشاوران با تجربه می‌تواند یک مرکز درمانی را تبدیل به بهترین مرکز کاشت مو کند. چراکه افراد معمولا از نحوه و شرایط کاشت مو آگاه نبوده و تنها اطلاعات محدودی در اینترنت کسب کرده‌اند که هیچکدام برای انتخاب بهترین روش درمانی کفایت نمی‌کند. از این رو، مشاوران و کارشناسان با بررسی‌های فنی خود از شرایط شما بهترین روش را معرفی می‌کنند.

چگونه بهترین مرکز کاشت مو را انتخاب کنیم ؟

بعد از آنکه با ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو آشنا شدیم، مهمترین مسئله، نحوه بررسی این ویژگی‌ها در یک مرکز درمانی و انتخاب مناسب‌ترین مرکز کاشت و مو است. معمولا حتی اگر با ویژگی‌های یک کلینیک خوب هم آشنایی داشته باشیم، نمی‌توانیم مرکز درست و مناسب را انتخاب کنیم، زیرا با انبوهی از تبلیغات و وبسایت‌های مختلف مواجه هستیم که همگی خود را برترین مرکز درمانی می‌دانند. این امر باعث ایجاد سردرگمی در بیشتر افراد می‌شود. پس برای اینکه با نحوه انتخاب یک کلینیک خوب آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نمونه کار لیما کاشت
نمونه کار لیما کاشت

۱- بررسی سوابق کاری

بهترین کار برای انتخاب یک مرکز مناسب بررسی سوابق آن است. برای مثال بسیاری از مراکز درمانی تصاویری از بیماران خود منتشر می‌کنند که نتایج قبل و بعد از درمان و جراحی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای آگاهی از کیفیت و توانایی پزشکان مربوط تصاویر منتشر شده از بیماران آن‌ها را در وبسایت‌ها یا کاتالوگ آن‌ها مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از زمان تأسیس یک کلینیک مطلع شوید که خود نشانگر تجربه یک مرکز درمانی است.

جهت مشاهده نمونه کارهای کلینیک پوست ومو لیماکاشت به صفحه اینستاگرام ما به آدرس https://instagram.com/limakasht مراجعه فرمایید.

پروتز مو پس از تکمیل چقدر طبیعی به نظر می رسد؟
پروتز مو پس از تکمیل چقدر طبیعی به نظر می رسد؟

۲- پرس و جو از سایر مراجعین

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان برای انتخاب یک کلینیک خوب درمانی انجام داد، پرس و جو از افرادی است که از خدمات درمانی مرکز مورد نظر استفاده کرده‌اند. به طور کلی افرادی که سابقه حضور در کلینیک مربوطه را دارند، به خوبی می‌توانند شما را در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو کمک کنند.

۳- بررسی دیدگاه‌های بیماران

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان از آن بهره برد، بررسی دیدگاه‌های بیماران در دنیای مجازی و وبسایت‌های مراکز درمانی می‌باشد. این روزها به دلیل پیشرفت فناوری اطلاعات، افراد می‌توانند با مراجعه به چنل‌ها و سایت‌های اینترنتی از دیدگاه‌ها و نظرات کاربران مختلف آگاه شوند و با استفاده از این دیدگاه‌ها، بهترین انتخاب را انجام دهند.

نمونه کار لیما کاشت
نمونه کار لیما کاشت

انتخاب یک مرکز کاشت موی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی مراجعین به این مراکز است. کسب آگاهی از ویژگی‌های یک مرکز درمانی با کیفیت، می‌تواند باعث نتیجه‌گیری بهتر شما شود و ارزشمندترین دارایی یعنی سلامتی شما را حفظ کند.

ما در این مطلب به برخی از ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو اشاره کردیم و شرایط کلینیک لیماکاشت را ارزیابی کردیم. این کلینیک با داشتن مجهزترین تجهیزات روز پزشکی و کادر پزشکی متخصص، در سال‌های متمادی رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده است. کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی به شمار می‌رود و از طرف دیگر تعداد مراکز تازه‌کار و غیرحرفه‌ای که با تبلیغات گسترده سعی در جذب مشتریان دارند، افزایش یافته است. بنابراین، شما باید در انتخاب یک کلینیک درمانی مناسب، دقت زیادی داشته باشید تا دچار مشکلات بعدی نشوید.

بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران

کلینیک مو و زیبایی لیماکاشت مفتخر است با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی و با همکاری پزشکان مجرب و متخصص در زمینه پوست، مو و پیوند مو در خدمت شما زیبا جویان عزیز می‌باشد.

مزایای کلینیک لیماکاشت

  1. برداشت هوشمند موها: برداشت هوشمند مخصوصا در مواردی که بانک سر محدود و موها نازک هستند.
  2. کاشت مو به صورت اقساط: هزینه های کاشت مو به گونه ای است که می توان آن را به صورت کاشت مو اقساطی ارائه نمود.
  3. نتیجه رضایت بخش: دوره نقاهت کوتاه تر و تراکم موی بیشتر و طبیعی تر در کلینیک زیبایی لیماکاشت
  4. انتخاب روش کاشت مناسب: انتخاب روش کاشت مناسب با توجه به حساسیت پوست و نازکی پوست جهت حصول نتایج بهتر
  5. %85 الی 98% میزان موفقیت: حدود %85 الی 98% از کل پیوندهای کاشته شده به راحتی در منطقه پیوند رشد می کنند.
  6. کاشت مو بدون درد: درد در زمان جراحی کاشت مو بسیار ناچیز است و طی دو الی سه روز بعد از کاشت مو درد خفیفی را احساس کند که با قرص مسکن قابل تحمل است.

سایر خدمات لیما کاشت

سوالات متداول روش میکروگرافت

آیا کاشت مو به روش میکرو گرافت دردناک است؟

فرایند می تواند دردناک باشد اما شدت درد در هر فرد متفاوت است. اغلب افراد هنگام تزریق داروی بی حس کننده احساس درد خواهند کرد. همچنین، امکان دارد پزشک جهت کاهش درد و ناراحتی، ناحیه درمان را سرد کند. به طور کلی، این فرایند معمولا دردناک نیست.

دوره بهبودی پس از کاشت مو به روش میکرو گرافت چگونه است؟

با توجه به این که میکرو گرافت فرایندی ساده و همراه با بی حسی موضعی است معمولا به بستری شدن در بیمارستان نیاز نخواهد بود. بدن میکرو گرافت را به عنوان بخشی از خود تلقی کرده و آن را پس نمی زند. همچنین، احتمال بروز جای زخم در این فرایند اندک است. در روز های اول پس از فرایند، فرد باید از شامپو های ضد عفونی کننده استفاده و از رفتن به سونا، ورزش کردن و قرار گیری در معرض نور خورشید اجتناب کند. بیمار ۱۰ روز پس از فرایند جهت کشیدن بخیه ها به مطب پزشک باز خواهد گشت.

معایب کاشت مو به روش میکرو گرافت چیست؟

همچون هر فرایند دیگر، جراحی میکرو گرافت نیز با خطر خونریزی، عفونت و یا واکنش حساسیتی به ماده بی حس کننده همراه است. در این فرایند معمولا حد مشخصی برای حداکثر تعداد مو های پیوندی در یک جلسه وجود داشته و اغلب به بیش از یک جلسه درمانی نیاز است. احتمال اندکی نیز در زمینه از بین رفتن مو، ریزش آن و بروز جای زخم وجود دارد. با گذشت زمان، امکان دارد مو های اطراف محل پیوند ضعیف شوند.

هزینه کاشت مو به روش میکرو گرافت چقدر است؟

هزینه فرایند بسته به تعداد مو های پیوندی، جلسات درمانی، وسعت ریزش مو، مهارت پزشک و کلینیک درمانی متفاوت است. به طور معمول، مردان به ۱ تا ۳ جلسه درمانی نیاز خواهند داشت.

بهترین سن برای انجام کاشت مو به روش میکرو گرافت چه زمانی است؟

از آن جایی که بهترین نتایج معمولا در سنین ۳۰ تا ۴۰ سال به دست می آیند، اغلب متخصصان انجام این فرایند را در بازه سنی یاد شده توصیه می کنند.

نتایج کاشت مو چه مدت ماندگار هستند؟

در صورتی که پیوند مو به درستی انجام شود، نتایج آن دائمی خواهند بود. احتمال موفقیت این فرایند  ۹۰ تا ۹۵ درصد بوده و نتایج آن مادام العمر هستند.

آیا امکان ریزش مو پس از فرایند کاشت وجود دارد؟

پس از جراحی، همگام با عادت کردن بدن به فولیکول های جدید مو ریزش مو اتفاق می افتد. این ریزش موقت معمولا در هفته دوم تا هشتم پس از کاشت رخ داده اما ظرف ۳ ماه مو ها دوباره شروع به رشد می کنند. نتایج نهایی فرایند را می توان ۸ تا ۱۲ ماه بعد از جراحی مشاهده کرد. فولیکول مو های کاشته شده دارای توان بیشتری بوده و امکان ریزش آن ها بسیار اندک است. البته، کم پشت شدن مو ها در اثر افزایش سن پدیده ای رایج و طبیعی به شمار می آید.

بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو در تهران

فهرست مطالب