کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT

تکنیک (SUT) چیست؟

در روش (SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش نبوده و هیچ گونه عوارضی نداشته ؛ مامی توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو راتا 14000 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی می باشد را انجام دهیم .

در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست. دیگر مانند روش های سنتی (FIT) و (FUT) نیازی به جلسات مكرر، شاهد زمانه طولانی برداشت و كاشت مو و خستگی بیمار نمی باشیم.

کاشت مو به روش SUT

از جمله مزایای این تكنیك، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسكاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای كاشته شده نمی باشیم، در این متد می توانیم، تراكمی سه برابری نسبت به روش های سنتی (FIT) و (FUT) را انجام دهیم. كه کاشت 14000 تار مو را در یك جلسه شاهد هستیم،

نمونه کار لیما کاشت
نمونه کار لیما کاشت
نمونه کار لیما کاشت
نمونه کار لیما کاشت

کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT

نمونه کار لیما کاشت
نمونه کار لیما کاشت
نمونه کار لیما کاشت
نمونه کار لیما کاشت

همچنین لازم بذكر است این تكنیك به روز ترین متد روز امریكا واروپا است. از مزایای این تكنیك طبیعی بودن خط رویش، مهندسی آن توسط تیم مجرب كاشت مو ، تراكم بالای مو در این روش، انجام آن در یك جلسه و مشاهده كردن موهای كاشته شده بعد از كاشت موی طبیعی كه بصورت یك سانتی است.

همچنین در تكنیك كاشت موی (SUT ) پرتی و از بین رفتن فولیكولهای برداشت شده به صفر می رسند. زیرا طی یك فرآینده برداشت و فریز كردن فولیكولهای موی شخص تمامی برداشت سالم مانده و توسط متخصص بصورت بسیار ظریف و با دقت بالایی در محل مورد نیاز پیوند داده می شوند،

پس از انجام کاشت مو، توسط دستگاهای لیزری لیما کاشت، تحریک و رشد سریع مو، تقویت ورشد مجدد مو ها شخص را نیز شاهد هستیم تكنیك (SUT ) موفق ترین روش کاشت مو بوده، واندازه تراكم مورد نیاز ، توضیح داده شده توسط مشاورین این مركز با نرم افزارهای خاص به بیمار نشان داده می شود.

معمولا در یک جلسه چند تار مو می توان کاشت؟

هر چه تراکم میزان موهای پشت سر شخص بیشتر باشد، تعداد واحدهای فولیکول مو نیز بیشتر میشود. ممکن است مویی که از پشت سر برداشته میشود تک دانه و یا چند دانهای باشد.

به عنوان مثال: اگر از یک فرد هزار مو برداشت کنیم، به همان تعداد میتوان کاشت. ولی اگر موهای فرد چهارتایی باشد به ۴ هزار تار مو ارتقا می یابد. که این حالت به نوع مو افراد بستگی دارد.

به طور کلی با روش های رایج (FIT) و(FUT) در ۳ روز پشت سرهم بیشتر از ۶ تا ۷ هزار تارمو نمی توان برای افراد کاشت. یکی دیگر مشكلات روش های سنتی می باشد.

کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT

همچنین در این روش های رایج تكرار جلسات كاشت و خستگی بیمار و در نهایت تراكم كم موهای كاشته شده را شاهد هستیم. اما با تكنیك (SUT ) شخص مورد نظر پیوند مو می تواند، تجربه ای كاملاً بدون درد و خستگی و تراكمی بالا را تجربه كند.

چه نوع دستگاه کاشت مویی برای افراد مناسب است؟

در حال حاضر ۹۹ درصد از گروهای پیوند مو بعلت نداشتن تجربه و اخذ مدارك لازم ونداشتن تخصص در این زمینه و نبود دستگاهای پیشرفته و بروز نمی توانند تكنیك های جدید رادر ایران بصورت سخت افزاری انجام دهند. بلکه تنها از هولدرهای دستی (بردارنده فولیکول مو ((Fit) استفاده می کنند.

بجا ماندن اسكار در پشت سر شخص با روش (Fut) كه در نهایت باعث بجا ماندن حفرهای كاشته شده و تراكم كم موهای كاشته شده را شاهد هستیم. متاسفانه این امر را معمولاً تكنسین های تجربی انجام می دهند، و پزشكان فقط ناظر عمل پیوند مو می باشند.

کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT


اما در تكنیك( SUT) كه انجام این تكنیك توسط متخصصین پوست و مو را شاهد هستیم . درمرحله اول مهندسی، خط رویش شخص یا همان ( Hair line) است و بعد برداشت و پیوند آن با دستگاهای تمام اتوماتیك را می بینیم. كه این خود كیفیت بالایی درخط رویش و تراكم بالای 14000 تار مو در یك جلسه به بیمار می دهد.

بیشتر بدانیم

در نهایت رضایت كامل بیمار و نزدیكان شخص را به دنبال دارد. متاسفانه تبلیغات زیادی در امر كاشت مو انجام شده است. كه تعداد بسیاری از این مراكز تجربه لازم در این امر را نداشته و فاقد متخصص، دستگاهای لازم، استریل و مجوزهای قانونی می باشند. شما عزیزان دقت زیادی در این مورد باید داشته باشید زیرا كه برداشت غیر حرفه ای از بانك موهای شما ، جبران و انجام مجدد آن بسیار مشكل می باشد.

چه نكاتی را بعد از كاشت مو افراد باید رعایت كنند؟

بعد از انجام كاشت مو فقط در دو تا سه هفته اول از ورزش های سنگین اجتناب کنید، و شستشوی ناحیه كاشته شده فقط تا دوهفته اول باید بسیار آرام باشد، بعد از این مدت به طور کامل دیگر مو نیازی به مراقب خاصی ندارد و موها رشد پیدا میکند، به طوری که حتی بعد از رشد كاملاً قابل اصلاح نیز هستند.

بهترین کلینیک کاشت مو در ایران
بهترین کلینیک کاشت مو در ایران

پیشنهاد لیما کاشت

متقاضایان پیوند مو حتما باید تحت نظر متخصص مربوطه این عمل را انجام دهند، تا از هر گونه عوارض جلوگیری به عمل آید. و باید به مراکزی مراجعه کنند که سابقه پیوند موفقیت آمیزی داشته اند.

کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT

لیما کاشت مفتخر است با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی و با همکاری پزشکان مجرب و متخصص در زمینه پوست، مو و پیوند مو در خدمت شما زیبا جویان عزیز می‌باشد.

کاشت مو لیما
کاشت مو لیما
نـمونه کاشت مو لیما
نـمونه کاشت مو لیما
نمونه کاشت مو لیما
نمونه کاشت مو لیما

این مرکز مفتخر است با این تکنیک جدید و به روز تمامی خواسته ها و رضایت کامل مراجعین قبلی را برآورده سازد که باعث معرفی اطرافیان شخص به این مرکز شده است. آرزومندیم بتوانیم اعتماد بنفس و زیبایی بیشتری را به شما هموطنان عزیز هدیه دهیم.

مزایای لیما کاشت

  1. برداشت هوشمند موها: برداشت هوشمند مخصوصا در مواردی که بانک سر محدود و موها نازک هستند.
  2. کاشت مو به صورت اقساط: هزینه های کاشت مو به گونه ای است که می توان آن را به صورت کاشت مو اقساطی ارائه نمود.
  3. نتیجه رضایت بخش: دوره نقاهت کوتاه تر و تراکم موی بیشتر و طبیعی تر در کلینیک زیبایی ارغوان
  4. انتخاب روش کاشت مناسب: انتخاب روش کاشت مناسب با توجه به حساسیت پوست و نازکی پوست جهت حصول نتایج بهتر
  5. %85 الی 98% میزان موفقیت: حدود %85 الی 98% از کل پیوندهای کاشته شده به راحتی در منطقه پیوند رشد می کنند.
  6. کاشت مو بدون درد: درد در زمان جراحی کاشت مو بسیار ناچیز است و طی دو الی سه روز بعد از کاشت مو درد خفیفی را احساس کند که با قرص مسکن قابل تحمل است.
  7. اقامت رایگان برای مراجعین شهرستان
  8. تخفیف گروهی برای افراد بیش از یک نفر

ایر خدمات لیما کاشت

سوالات متداول روش میکروگرافت

آیا کاشت مو دردناک است؟

فرایند می تواند دردناک باشد اما شدت درد در هر فرد متفاوت است. اغلب افراد هنگام تزریق داروی بی حس کننده احساس درد خواهند کرد. همچنین، امکان دارد پزشک جهت کاهش درد و ناراحتی، ناحیه درمان را سرد کند. به طور کلی، این فرایند معمولا دردناک نیست.

دوره بهبودی پس از کاشت مو چگونه است؟

با توجه به این که میکرو گرافت فرایندی ساده و همراه با بی حسی موضعی است معمولا به بستری شدن در بیمارستان نیاز نخواهد بود. بدن میکرو گرافت را به عنوان بخشی از خود تلقی کرده و آن را پس نمی زند. همچنین، احتمال بروز جای زخم در این فرایند اندک است. در روز های اول پس از فرایند، فرد باید از شامپو های ضد عفونی کننده استفاده و از رفتن به سونا، ورزش کردن و قرار گیری در معرض نور خورشید اجتناب کند. بیمار ۱۰ روز پس از فرایند جهت کشیدن بخیه ها به مطب پزشک باز خواهد گشت.

معایب کاشت مو چیست؟

همچون هر فرایند دیگر، جراحی میکرو گرافت نیز با خطر خونریزی، عفونت و یا واکنش حساسیتی به ماده بی حس کننده همراه است. در این فرایند معمولا حد مشخصی برای حداکثر تعداد مو های پیوندی در یک جلسه وجود داشته و اغلب به بیش از یک جلسه درمانی نیاز است. احتمال اندکی نیز در زمینه از بین رفتن مو، ریزش آن و بروز جای زخم وجود دارد. با گذشت زمان، امکان دارد مو های اطراف محل پیوند ضعیف شوند.

هزینه کاشت مو چقدر است؟

هزینه فرایند بسته به تعداد مو های پیوندی، جلسات درمانی، وسعت ریزش مو، مهارت پزشک و کلینیک درمانی متفاوت است. به طور معمول، مردان به ۱ تا ۳ جلسه درمانی نیاز خواهند داشت.

بهترین سن برای انجام کاشت مو چه زمانی است؟

از آن جایی که بهترین نتایج معمولا در سنین ۳۰ تا ۴۰ سال به دست می آیند، اغلب متخصصان انجام این فرایند را در بازه سنی یاد شده توصیه می کنند.

نتایج کاشت مو چه مدت ماندگار هستند؟

در صورتی که پیوند مو به درستی انجام شود، نتایج آن دائمی خواهند بود. احتمال موفقیت این فرایند  ۹۰ تا ۹۵ درصد بوده و نتایج آن مادام العمر هستند.

آیا امکان ریزش مو پس از فرایند کاشت وجود دارد؟

پس از جراحی، همگام با عادت کردن بدن به فولیکول های جدید مو ریزش مو اتفاق می افتد. این ریزش موقت معمولا در هفته دوم تا هشتم پس از کاشت رخ داده اما ظرف ۳ ماه مو ها دوباره شروع به رشد می کنند. نتایج نهایی فرایند را می توان ۸ تا ۱۲ ماه بعد از جراحی مشاهده کرد. فولیکول مو های کاشته شده دارای توان بیشتری بوده و امکان ریزش آن ها بسیار اندک است. البته، کم پشت شدن مو ها در اثر افزایش سن پدیده ای رایج و طبیعی به شمار می آید.

کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT کاشت مو به روش SUT

فهرست مطالب