هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو

کاشت مو به روش Super FUE  و میکروگرافت جدیدترین و بهترین تکنولوژی روز دنیا می باشد که برای نخستین بار در خاورمیانه، دانش و تکنولوژی این روش مورد استفاده قرار گرفته است.

کلینیک مو و زیبایی لیماکاشت مفتخر است با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی و با همکاری پزشکان مجرب و متخصص در زمینه پوست، مو و پیوند مو در خدمت شما زیبا جویان عزیز می‌باشد.

هرآنچه که باید درباره پیوند مو ( کاشت مو) بدانیم

پیوند مو یا کاشت مو به تکنیکی از عمل زیبایی گفته می‌شود که در آن افرادی که طاسی یا کم پشتی در قسمت موهای خود دارند با روش‌های مختلفی که توسط پزشک متخصص پوست و مو ، با توجه به ( بانک مو – سطح طاسی – جنس مو ) برای هر فرد تعیین و انجام می شود.

بعد از انجام این عمل زیبایی، موهای کاشت شده قابل ( رشد، رنگ و کوتاه ) کردن می باشد و به صورت مادام العمر روی سر فرد باقی خواهد ماند. لازم به ذکر است که ریزش موی شخص به صورت ارثی و طبیعی هرگز قابل رشد مجدد نخواهد بود.

در این عمل زیبایی موهای فرد زیباجو از ناحیه اهدا کننده یا بانک‌مو که در واقع پشت سر بیمار می باشد به نقاطی که نیاز به کاشت دارند انتقال پیدا می‌کند. در بعضی مواقع در نواحی سر، ابرو، ریش و سبیل مشکلاتی مانند کشیدن پوست ، سوختگی ، تصادف و یا بیماری های خاص و… مشاهده میشود که با تاییدیه پزشک متخصص پوست و مو عمل زیبایی صورت میگیرد.

هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو

نمونه کارها و تصاویر کاشت مو

کاشت مو سوپرترکیبی پلاس لیماکاشت
کاشت مو سوپرترکیبی پلاس لیماکاشت
کاشت مو سوپرنرکیبی لیماکاشت
کاشت مو سوپرنرکیبی لیماکاشت

لیماکاشت خودتان مقایسه کنید

نمونه کاشـت مو لیما
نمونه کاشـت مو لیما
کاشت مو ترکیبی لیماکاشت
کاشت مو ترکیبی لیماکاشت

ویدیو نمونه کارهای کاشت مو

هزینه کاشت مو

هزینه هزینه کاشت مو و شهرستان‌ها دارای تعرفه‌های متفاوتی بسته به نوع درمان می‌باشد که پس از ویزیت و مشاوره رایگان اعلام خواهد شد.

روش های کاشت مو درلیماکاشت

روش Super FUE Plus

  • این روش نوع پیشرفته تر سوپر FUE می باشد که علاوه بر مزیت های قبلی موارد زیر به این دستگاه اضافه شده است که کیفیت و تراکم کاشت مو را مضاعف می کند.
  • قطر پانچ ها در مرحله برداشت پلاس قابل تغییر است که باعث می شود علاوه بر گرافت های چندتایی، گرافت های تکی با قطر کمتر برداشت شود، این ویژگی باعث می شود هم تعداد بیشتری گرافت از پشت سر برداشت شود ( حداکثر 5000 تا 6000 گرافت یا 16 تا 20 هزار تار مو) و هم بانک مو بهتر ترمیم می شود و نمای پشت سر پوشش بهتری داشته باشد.
  • استفاده از دستگاه DBD پلاسما جهت استرلیزاسیون پوست سر و استفاده از دستگاه Cold Plasma و لیزر کم توان بعد از کاشت جهت تسریع ترمیم زخم و افزایش رشد موهای کاشته شده می شود.
  • کاشت خط رویش توسط پزشک با استفاده از سوزن های Diamond دستگاه پلاس که 4-5 برابر سایر روش ها تراکم می دهد(تعداد گرافت کاشت شده در 1 سانتی متر مربع در Super FUE plus بین 80-70 تا گرافت می باشد.)
  • در روش گرافت برای کاشت خط رویش گرافت های 5-4 تار مویی زیر میکروسکوپ تک گرافتی شده و تعداد بسیار بیشتری موی تکی در خط رویش کاشت می شود و موجب ایجاد نمای کاشت طبیعی تر نسبت به سایر روش ها می شود.

روش Super FUE

  • اسکن و آنالیز بانک مو و پوست سر قبل از عمل کاشت انجام می شود که توسط آن گرافت های چند ریشه ای و ضخیم مناسب برای کاشت شناسایی می شود و اطلاعات این آنالیز به دستگاه برداشت مو داده شده که موجب می شود بیش از 95% گرافت ها سالم باقی بماند.
  • در این روش حدود 12000 تا 14000  تار مو برداشت می شود که در نهایت (11/5 تا 13/5 هزار تار مو رشد می کند)
  • طراحی خط رویش لیزری با توجه به ابعاد آناتومیک صورت که در مرحله اسکن شناسایی شده که موجب می شود طبیعی ترین خط رویش حاصل شود.
  • بی حسی اولیه با دستگاه بدون سوزن انجام می شود که درد تزریق بی حسی را تا 80% کاهش می دهد
  • مرحله کاشت تحت میکروسکوپ با بزرگنمایی 20 برابر انجام می شود که باعث می شود تعداد بیشتری گرافت در 1 سانتی متر مربع کاشته شود( تعداد گرافت کاشته شده در 1 سانتی متر مربع در Super FUE بین 40 تا 45 گرافت می باشد)
  • بدون نیاز به برش جراحی، خونریزی و بخیه و بجای ماندن خط بخیه و اسکار

هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو

روش میکروگرافت

میکروگرافت در یک جمله یعنی کاشت در سایز میکرو؛ که ظرافت بیشتری نسبت به سایر روش های کاشت مو است اما به‌طور کلی‌تر میکروگرافت نوین‌ترین روش کاشت مو است که به دلیل شیوه متفاوت در برداشت فولیکول‌ها از بانک مو، گزینه بسیار ایده‌‌آلی برای زیبا جویان است. در این روش که نوع پیشرفته‌تری از متد SUT به شمار می‌رود، برداشت فولیکول‌ها (گرافت‌ها) دیگر به وسیله پانچ‌های دستی انجام نمی‌شود و تمامی مراحل به وسیله هولدرهایی با ظرافت 4 میکرون صورت می‌گیرد.

  • در این متد برداشت گرافت مو با توجه به نیاز شما با دو تکنیک هولدرای اتوماتیک در سایز میکرون در صورت میزان طاسی بالا به روش تریکوفیتیک اسکارلت انجام خواهد شد؛
  • قبل از کاشت برای بهبود فرایند بهتر است تا گرافت‌ها در دستگاه میکرو ایمپلنتر قرار بگیرند؛
  • در مرحله آخر گرافت‌های کاشته شده به کمک دستگاه‌ پانچ ایمپلنتر در ناحیه‌ای که دچار طاسی است، کاشته می‌شود.
  • برداشت مو از قسمت بانک مو (پشت سر و یا در آقایان می‌تواند ریش و سیبیل هم باشد)
  • جداسازی و آماده کردن بانک مو از قسمت‌های برداشته شده
  • کاشت و پیوند مو در نواحی مبتلا به طاسی

هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو

روش میکروگرافت به نسبت سایر روش‌ها ظرافت بیشتری دارد؛ این فرایند صرفا به وسیله میکروموتورهای اتوماتیک انجام می‌شود که دقت بالاتری در فرایند برداشت دارند؛ البته که نباید از این موضوع غافل شد که به برداشت گرافت‌های بهتر و سالم‌تر منتهی می‌شود.

کاشت مو لیما 2
کاشت مو لیما 2

میکروگرافت هر چقدر خوب، هر چقدر نوین، هر چقدر بی‌نقص، اثربخش، بدون درد و … صرفا یک روش است که برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل به عوامل مختلفی وابسته است؛ مهم‌ترین عامل در رسیدن به نتیجه ایده‌آل در اعتبار کلینیک و تخصص پزشک خلاصه می‌شود؛ البته که مراقبت‌های شما بعد از کاشت مو به روش میکروگرافت هم بسیار مهم است.

مهم‌ترین عامل موفقیت در روش میکروگرافت

تخصص پزشک و اعتبار کلینیک دو عامل مهم برای رسیدن به ایده‌آل‌ترین نتیجه در کاشت مو به روش میکروگرافت هستند. علت این تاکید و ادعا در ظرافت موجود در این متد خلاصه می‌شود؛ هر چند که روش برداشت و کاشت گرافت به وسیله دستگاه‌های تماما اتوماتیک صورت می‌گیرد؛ اما باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشید که به دلیل نقش کلیدی ظرافت در کار با دستگاه و حساسیت‌های موضوع اعتماد به پزشک باتجربه در کنار کلینیک معتبر با دستگاه‌های به‌روز از مهم‌ترین عوامل در رسیدن به نتیجه ایده‌آل خواهد بود.

تخفیف ویژه مراجعین سایت:

لیماکاشت یکی از معتبرترین مراکز زیبایی در تهران است که نامی آشنا برای زیباجویان به شمار می‌رود. نام لیماکاشت معمولا به روش میکروگرافت شناخته می‌شود؛ زیرا این مرکز زیبایی از جمله پیشگامان روش میکروگرافت در ایران است و همین موضوع می‌‌تواند به عنوان یک عامل مهم در اعتماد به کلینیک لیماکاشت دخیل باشد تا در کمترین زمان و هزینه ممکن به هدف نهایی خود، یعنی جذابیت بیشتر برسید.

مشاوره آنلاین کلیک کنید: 09122002513

بهترین کاندیدهای کاشت مو به روش میکروگرافت

بهترین کاندیدهای کاشت مو به روش میکروگرافت ، زیباجویانی هستند که ظرافت و نتیجه نهایی برای آن‌ها اهمیت ویژه دارد. یکی از مواردی که باعث عدم اعتماد به کاشت مو می‌شود، بدون شک خط عروسکی کاشت است که از حالت طبیعی بدور است؛ این موضوع به دلیل تکنولوژی و فرایند خاص به هیچ وجه در این روش کاشت دیده نمی‌شود؛ پس بهترین کاندیدها زیباجویانی هستند که به دنبال نتیجه ایده‌آل می‌گردند.

هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو

روش کاشت FIT

این کلمه در اصل مخفف follicular isolation technique میباشد در این روش جراحی وجود نخواهد داشت و طبیعتاً خط بخیه ای هم وجود نخواهد داشت در این روش واحدهای فولیکولی به صورت مجزا یا تک به تک ( گروه های مویی بین ۱ تا ۵ تار مو ) با استفاده از پانچ بسیار ریز انجام می‌شود.

در این روش موهای فرد زیبا جو کوتاه خواهد شد و از ناحیه اهدا کننده و یا بانک مو توسط پانچ خارج می‌شود و در منطقه مورد نیاز کاشت می شود در این روش برداشت توسط هولدر های دستی انجام می شود اگر زیبا جو ناحیه طاسی گسترده‌ای داشته باشد نیاز به مراجعات مکرر برای پر شدن سطح طاسی دارد از این جهت این عمل را برای افرادی با سطح طاسی کمتر استفاده می‌کنیم

هزینه کاشت مو برای هر فرد متفاوت است ، کارشناسان کلینیک کاشت مو لیماکاشت با بررسی عکس شما از روی میزان تراکم موی هایتان هزینه کاشت مو شما را محاسبه میکنند. تماس بگیرید

روش ترکیبی
روش ترکیبی

روش کاشت FUT

این کلمه مخفف follicular unit transplation می باشد در این روش باریکه‌ای از پوست و مو به عرض حدود ۲ سانتیمتر و طول ۲۵ سانتیمتر از پشت سر بیمار برداشت می‌شود سپس پشت سر توسط متخصص پوست و مو بخیه می‌شود و ۱۲ روز بعد از آن بخیه ها کشیده می شود جای بخیه خطی به نازکی خط کف دست برای همیشه با بیمار خواهد بود که البته بعد از یکسال می توانند با مراجعه به مرکز روی آن را کاشت مو انجام دهد تا همان اثر جزئی را از بین ببرد که البته این خط اسکار فقط با تراشیدن سر دیده میشود.

نمونه کاشت مو لیما
نمونه کاشت مو لیما
نـمونه کاشت مو لیما
نـمونه کاشت مو لیما
کاشت مو لیما
کاشت مو لیما

نوار برداشته شده توسط تکنسین‌های کات به قطعات کوچک با همان گرافت تقسیم می شود و سپس برای سر زیبا جو کاشت میشود روش fut یک روش جراحی بسیار قدیمی و قابل اعتماد می باشد که حتماً باید توسط پزشک متخصص انجام شود.

هزینه کاشت مو برای هر فرد متفاوت است ، کارشناسان کلینیک لیماکاشت با بررسی عکس شما از روی میزان تراکم موی هایتان هزینه کاشت مو شما را محاسبه میکنند.

در کدام روش کاشت ، بانک مو آسیب کمتری می بیند؟

بانک موی شما همانند بانکی که سرمایه خود را در آن نگه داری می کنید برای شما ارزشمند است. برداشت از این بانک اگر درست و هوشمندانه نباشد شما دیگر سرمایه ای برای آینده نخواهید داشت.

هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو هزینه کاشت مو

مقایسه میزان ترمیم بانک مو در روش Super FUE Plus با سایر روش های بدون جراحی

یک روز بعد از برداشت مو
یک روز بعد از برداشت مو
دو هفته بعد از برداشت مو
دو هفته بعد از برداشت مو
سه ماه بعد از برداشت مو
سه ماه بعد از برداشت مو
مشاوره آنلاین کلیک کنید: 09122002513

نحوه کاشت مو درلیماکاشت

میکروگرافت در دنیا، به عنوان متدی کاملا پیشرفته و جا افتاده شناخته می شود.

  • در طی روش میکروگرافت، فولیکول‌های مو را به صورت تکی با استفاده از یک هولدر مخصوص و الکتریکی برداشته می شود. بنابراین احتمال خطای انسانی به شدت کاهش می‌یابد.
  • در پایان هیچ جای زخم و اسکاری باقی نخواهد ماند.
  • دوره نقاهت کوتاه است.
  • در روش میکروگرافت نیازی به تراشیدن موی سر نیست.
  • دوران نقاهت کوتاه مدت و تراکم بیشتر و طبیعی تر در این روش
  • در این روش تعداد 1500 تا 4000 گرافت را می‌توان پیوند زد.
  • دقت هولدر میکروگرافت بین 0.4 تا 0.9 می‌باشد. یعنی بسیار ظریف‌تر نسبت به روش‌های مکانیزه دیگر عمل می‌کند.
  • زمان مورد نیاز برای این روش، حتی با اینکه دقیق تر انجام می‌گیرد، تفاوت چندانی با زمان SUT ندارد.

مزایای لیماکاشت

  1. برداشت هوشمند موها: برداشت هوشمند مخصوصا در مواردی که بانک سر محدود و موها نازک هستند.
  2. کاشت مو به صورت اقساط: هزینه های کاشت مو به گونه ای است که می توان آن را به صورت کاشت مو اقساطی ارائه نمود.
  3. نتیجه رضایت بخش: دوره نقاهت کوتاه تر و تراکم موی بیشتر و طبیعی تر در کلینیک زیبایی لیماکاشت
  4. انتخاب روش کاشت مناسب: انتخاب روش کاشت مناسب با توجه به حساسیت پوست و نازکی پوست جهت حصول نتایج بهتر
  5. %85 الی 98% میزان موفقیت: حدود %85 الی 98% از کل پیوندهای کاشته شده به راحتی در منطقه پیوند رشد می کنند.
  6. کاشت مو بدون درد: درد در زمان جراحی کاشت مو بسیار ناچیز است و طی دو الی سه روز بعد از کاشت مو درد خفیفی را احساس کند که با قرص مسکن قابل تحمل است.

سایر خدمات لیما کاشت

سوالات متداول

آیا کاشت مو دردناک است؟

فرایند می تواند دردناک باشد اما شدت درد در هر فرد متفاوت است. اغلب افراد هنگام تزریق داروی بی حس کننده احساس درد خواهند کرد. همچنین، امکان دارد پزشک جهت کاهش درد و ناراحتی، ناحیه درمان را سرد کند. به طور کلی، این فرایند معمولا دردناک نیست.

دوره بهبودی پس از کاشت مو چگونه است؟

با توجه به این که میکرو گرافت فرایندی ساده و همراه با بی حسی موضعی است معمولا به بستری شدن در بیمارستان نیاز نخواهد بود. بدن میکرو گرافت را به عنوان بخشی از خود تلقی کرده و آن را پس نمی زند. همچنین، احتمال بروز جای زخم در این فرایند اندک است. در روز های اول پس از فرایند، فرد باید از شامپو های ضد عفونی کننده استفاده و از رفتن به سونا، ورزش کردن و قرار گیری در معرض نور خورشید اجتناب کند. بیمار ۱۰ روز پس از فرایند جهت کشیدن بخیه ها به مطب پزشک باز خواهد گشت.

معایب کاشت مو چیست؟

همچون هر فرایند دیگر، جراحی میکرو گرافت نیز با خطر خونریزی، عفونت و یا واکنش حساسیتی به ماده بی حس کننده همراه است. در این فرایند معمولا حد مشخصی برای حداکثر تعداد مو های پیوندی در یک جلسه وجود داشته و اغلب به بیش از یک جلسه درمانی نیاز است. احتمال اندکی نیز در زمینه از بین رفتن مو، ریزش آن و بروز جای زخم وجود دارد. با گذشت زمان، امکان دارد مو های اطراف محل پیوند ضعیف شوند.

هزینه کاشت مو چقدر است؟

هزینه فرایند بسته به تعداد مو های پیوندی، جلسات درمانی، وسعت ریزش مو، مهارت پزشک و کلینیک درمانی متفاوت است. به طور معمول، مردان به ۱ تا ۳ جلسه درمانی نیاز خواهند داشت.

بهترین سن برای انجام کاشت مو چه زمانی است؟

از آن جایی که بهترین نتایج معمولا در سنین ۳۰ تا ۴۰ سال به دست می آیند، اغلب متخصصان انجام این فرایند را در بازه سنی یاد شده توصیه می کنند.

نتایج کاشت مو چه مدت ماندگار هستند؟

در صورتی که پیوند مو به درستی انجام شود، نتایج آن دائمی خواهند بود. احتمال موفقیت این فرایند  ۹۰ تا ۹۵ درصد بوده و نتایج آن مادام العمر هستند.

آیا امکان ریزش مو پس از فرایند کاشت وجود دارد؟

پس از جراحی، همگام با عادت کردن بدن به فولیکول های جدید مو ریزش مو اتفاق می افتد. این ریزش موقت معمولا در هفته دوم تا هشتم پس از کاشت رخ داده اما ظرف ۳ ماه مو ها دوباره شروع به رشد می کنند. نتایج نهایی فرایند را می توان ۸ تا ۱۲ ماه بعد از جراحی مشاهده کرد. فولیکول مو های کاشته شده دارای توان بیشتری بوده و امکان ریزش آن ها بسیار اندک است. البته، کم پشت شدن مو ها در اثر افزایش سن پدیده ای رایج و طبیعی به شمار می آید.

فهرست مطالب