هزینه کاشت مو چقدر است

هزینه کاشت مو چقدر است

هزینه کاشت مو چقدر است

هزینه  و قیمت کاشت مو یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که فرد در زمان انتخاب مرکزی که برای کاشت مو انتخاب می کند و یا حتی روشی که انتخاب می کند بستگی به هزینه ی آن دارد هزینه های کاشت مو با توجه به مرکزی که در آن کاشت مو انجام می دهید و نیز روشی که برای انجام کاشتن موهای خود انتخاب می کنید نوسان دارد.

در ریزش مو و کاشت مو گرفت های مورد نظر جهت برداشت و کاشت مو بسیار حائز اهمیت می باشد نخستین ملاک برای پیوند مو تعداد گرفت ها در بانک مو می باشد اگر بانک موی فرد قوی باشد غالبا نتیجه کاشت مو خوب می شود و اگر ضعیف باشد طبعا کاشت موی مناسبی نخواهد بود.

هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد

• شناسایی الگوی ریزش مو
• تعداد گرفت های مورد نیاز
• روش انتخابی جهت انجام کاشت مو

هزینه (قیمت) کاشت مو چقدر می باشد؟

همانطور که گفته شد قیمت کاشت مو و هزینه کاشت مو به به روشی که انتخاب می کنید بستگی دارد اگر بخواهید روش های سنتی و رایج را برای کاشت مو انتخاب کنید هزینه ی آن هم کم می شود اما توجه کنید که در روش های سنتی و رایج از هیچ گونه ابزار و وسایل خاصی استفاده نمی شود و تمامی مراحل برداشت و کاشت مو توسط تکنسین های کاشت مو و با دست انجام می شود که متاسفانه درصد خطا هم در این نوع کاشت بسیار می باشد.

کاشت مو ترکیبی لیماکاشت
کاشت مو ترکیبی لیماکاشت

امروزه با توجه به اینکه فضای تبلیغات گسترده تر شده و مراکزی که غیر مجاز بوده اند خود را پشت تبلیغات پر زرق و برق پنهان کرده اند و با توجه به اینکه هزینه در جامعه ای که زندگی می کنیم یکی از ملاک های مهم به شمار می رود، توصیه های زیر را مطالعه فرمایید :

هزینه بر حسب تعداد گرافت

معمولا هزینه عمل کاشت مو بر اساس تعداد گرفت‌ها محاسبه می‌شود. گرفت (پیوند) تعدادی از تارهای مو می باشد که کاملا طبیعی بوده و این واحد‌های فولیکولی مو در جراحی کاشت مو به روش استخراج واحد فولیکولی (FUE) به صورت تک به تک با استفاده از وسایل مخصوص مستقیما از بخشهای دیگری از پوست سر جدا می‌شود.

هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است

اما در جراحی کاشت باریکه مو (FUT) باریکه‌ای از بافت حاوی مو جدا می‌شود و سپس واحدهای فولیکولی یک به یک از بافت یا باریکه اهدا کننده گرفته می‌شود. روش FUE معمولاً گران‌تر است، چون استخراج گرفت‌ها به دلیل ماهیت دقیق و دشوار عمل زمان‌برتر است.


هزینه کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش sut جدیدترین و موفق ترین روش کاشت مو در حال حاضر دنیا می باشد که این روش کاشت مو توانسته عیوب و ایرادات و نواقص کاشت مو به روش های fit و fut را بر طرف کرده است از جمله این نواقص ها می توان به خونریزی ، انجام کار با دست ، انجام کار توسط تکنسین  و ….

هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است

هزینه کاشت مو به روش sut بستگی به وسعت ریزش فرد دارد که مشاورین مرکز تخصصی لیماکاشت با مشاوره و تست دیجیتال بهترین روش و بهترین مشاوره را به فرد متقاضی بدهند لیکن بطور متوسط هزینه کاشت مو به روش sut از 8.000.000 تومان الی 10.000.000 تومان می باشد.

کاشت مو سوپرترکیبی پلاس لیماکاشت
کاشت مو سوپرترکیبی پلاس لیماکاشت

چرا هزینه کاشت مو به روش fut و fit پایین  می باشد؟

کاشت مو به روش های fut و fit به دلیل اینکه برداشت مو با این روش ها تا 2000 تار مو بیشتر نمی باشد و همچنین در این روش های کاشت مو از 0 تا 100 کار توسط تکنسین های تجربی کاشت انجام می شود، هزینه ها جهت جذب بیشتر پایین آمده است.

یکی از مهمترین علت هایی که هزینه کاشت مو به روش های fut و fit را پایین آورده است استفاده از ابزار و وسایل درجه 2 و 3 بوده که هزینه کمی را برای مراکز غیر معتبر و در نتیجه هزینه پایینی را برای فرد متقاضی کاشت مو دارد.

بیشتر بدانیم

از مواردی که جهت پایین آمدن هزینه کاشت مو به روش های fut و fit می توان به آن اشاره کرد انجام کار با دست می باشد و از هیچگونه دستگاهی استفاده نمی کنند لازم به ذکر است که در این نوع انجام کار با دست، خطا در انجام کار بسیار زیاد می باشد که در نتیجه کاشت مو پاسخ دهی مثبت دارد.

فاکتورهای موثر در قیمت و هزینه کاشت مو:

همانطور که می دانید در کل فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت نهایی و هزینه کاشت مو تاثیر دارد. از جمله سن، دلیل کاشت مو، تعداد گرفت های کاشته شده و غیره. 
اگر شما به یک کلینیک کاشت مو مراجعه کرده اید و در جلسات مشاوره، پزشک کاشت مو این عمل را به شما توصیه کرده است، شما باید تا حد امکان این فاکتورها را در زمینه قیمت نهایی کاشت مو در نظر داشته باشید:

هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است

1- عمل کاشت مو برای افرادی قابل اجرا است که دارای بانک موی مناسبی باشند. یعنی در نواحی پشت سرشان تعداد گرفت ها به اندازه کافی باشد بطوری که بتوان آنها را براحتی از آن نواحی جدا کرده و در نواحی دریافت کننده که دچار ریزش و یا طاسی شده اند کاشت، در غیر اینصورت اگر وسعت ناحیه دریافت کننده بسیار بزرگ بوده و یا بانک موی فرد ضعیف باشد، نمی توان عمل کاشت مو را بر روی وی انجام داد.

هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است هزینه کاشت مو چقدر است

2- برخی از کسانی در سن کاشت مو هستند و کاندید این عمل شده اند، ممکن است مشکل پرداخت هزینه های آنرا داشته باشند. این مسئله هم مشکل چندان بزرگی نیست و امروزه خوشبختانه این امکان در بسیاری از کلینیک های کاشت مو وجود دارد که افراد بتوانند براحتی در دو یا چند جلسه اقدام به کاشت مو کنند. به این ترتیب نیازی نیست که همه هزینه آنرا هم یکجا بپردازند. 

از آنجایی که بین 12 تا 18 ماه طول می کشد تا موهای کاشته بطور کامل و طبیعی رشد کنند، این افراد این امکان را دارند که در چند مرحله اقدام به کاشت مو کنند. 

3- برخی از افراد استفاده خودسرانه داروهایی مانند ماینوکسیدیل را انجام می دهند در صورتی که انتخاب بهترین روش درمان ریزش مو بر عهده پزشک متخصص است و نه خود این اشخاص. ممکن است که هزینه خرید این گونه داروها از هزینه کاشت مو در ظاهر کمتر باشد ولی در عوض نتایج عمل کاشت مو ماندگارتر و در دراز مدت باقی می ماند.

4- در زمینه سن مناسب کاشت مو هم باید این را در نظر بگیرید که این عمل در صورتی که بر روی سر جوانانی صورت بگیرد که خیلی زود موهای سرشان شروع به ریزش کرده و همچنان این مسئله ادامه دارد، در صورت انجام عمل بر روی آنها ممکن است موهای کاشته شده بصورت جزیره ای درآیند و دور ناحیه کاشته شده خالی شود. به این ترتیب ممکن است هزینه عمل با نیاز به تکرار عمل کاشت مو در سالهای بعدی افزایش یابد.

کاشت مو میکروگرافت
کاشت مو میکروگرافت

5- نکته دیگر قیمت و نرخ های کلینیک های کاشت مو است که با یکدیگر فرق دارد. در این زمینه علاوه بر تکنیک های بکار رفته در زمینه های کاشت و یا ترمیم مو، میزان تخصص و تجربه پزشک کاشت مو و تیم همکاران وی و همچنین دستگاه ها و تجهیزات بکار رفته نیز همه در این زمینه اهمیت دارند. 

6- توصیه می کنیم که که اگر نگران نتیجه نهایی کاشت مو و هزینه های این عمل هستید، حتما به چند متخصص و چند کلینیک کاشت مو مراجعه کنید تا هم با خیال راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید و هم در زمینه قیمت نهایی کاشت مو اطلاعاتی در این زمینه بدست آورید.

7- این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر چه هزینه بیشتری صرف کنید و در یک کلینیک بهتر با امکانات پیشرفته تری این عمل بر روی شما انجام شود، نتایج کاشت مو نیز ماندگارتر خواهند بود و یک عمر بر روی سر شما به زیبایی خواهد ماند. بنابراین هر چقدر هم که هزینه بالا باشد، باز هم ارزش آنرا دارد. 

هزینه کاشت مو چقدر است

کلینیک تخصصی پوست و مو لیماکاشت برای شما مکانی آرامش بخش را برگزیده است. این کلینیک با بهره مندی از کادری مجرّب و کارآزموده با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی، منطبق با خدمات سلامتِ استانداردهای ملّی و جهانی اثر بخش: پاسخ گو، بیمارمحور، با کیفیت و تضمین شده، توانمند در مدیریت و کاستن از خطرات و خطاهای پزشکی، در ارائه سلامت، درمان و زیبایی در سطح کشور، آماده خدمت رسانیست. 

این مجموعه دارای مجوز وزارت بهداشت بوده و زیر نظر معاونت درمان دانشگاه شهید بهشتی مشغول به فعالیت می باشد. جهت مشاوره خدمات و رزرو نوبت کلیک نمایید.

سایر خدمات لیما کاشت

سوالات متداول

آیا کاشت مو دردناک است؟

فرایند می تواند دردناک باشد اما شدت درد در هر فرد متفاوت است. اغلب افراد هنگام تزریق داروی بی حس کننده احساس درد خواهند کرد. همچنین، امکان دارد پزشک جهت کاهش درد و ناراحتی، ناحیه درمان را سرد کند. به طور کلی، این فرایند معمولا دردناک نیست.

دوره بهبودی پس از کاشت مو چگونه است؟

با توجه به این که میکرو گرافت فرایندی ساده و همراه با بی حسی موضعی است معمولا به بستری شدن در بیمارستان نیاز نخواهد بود. بدن میکرو گرافت را به عنوان بخشی از خود تلقی کرده و آن را پس نمی زند. همچنین، احتمال بروز جای زخم در این فرایند اندک است. در روز های اول پس از فرایند، فرد باید از شامپو های ضد عفونی کننده استفاده و از رفتن به سونا، ورزش کردن و قرار گیری در معرض نور خورشید اجتناب کند. بیمار ۱۰ روز پس از فرایند جهت کشیدن بخیه ها به مطب پزشک باز خواهد گشت.

معایب کاشت مو چیست؟

همچون هر فرایند دیگر، جراحی میکرو گرافت نیز با خطر خونریزی، عفونت و یا واکنش حساسیتی به ماده بی حس کننده همراه است. در این فرایند معمولا حد مشخصی برای حداکثر تعداد مو های پیوندی در یک جلسه وجود داشته و اغلب به بیش از یک جلسه درمانی نیاز است. احتمال اندکی نیز در زمینه از بین رفتن مو، ریزش آن و بروز جای زخم وجود دارد. با گذشت زمان، امکان دارد مو های اطراف محل پیوند ضعیف شوند.

هزینه کاشت مو چقدر است؟

هزینه فرایند بسته به تعداد مو های پیوندی، جلسات درمانی، وسعت ریزش مو، مهارت پزشک و کلینیک درمانی متفاوت است. به طور معمول، مردان به ۱ تا ۳ جلسه درمانی نیاز خواهند داشت.

بهترین سن برای انجام کاشت مو چه زمانی است؟

از آن جایی که بهترین نتایج معمولا در سنین ۳۰ تا ۴۰ سال به دست می آیند، اغلب متخصصان انجام این فرایند را در بازه سنی یاد شده توصیه می کنند.

نتایج کاشت مو چه مدت ماندگار هستند؟

در صورتی که پیوند مو به درستی انجام شود، نتایج آن دائمی خواهند بود. احتمال موفقیت این فرایند  ۹۰ تا ۹۵ درصد بوده و نتایج آن مادام العمر هستند.

آیا امکان ریزش مو پس از فرایند کاشت وجود دارد؟

پس از جراحی، همگام با عادت کردن بدن به فولیکول های جدید مو ریزش مو اتفاق می افتد. این ریزش موقت معمولا در هفته دوم تا هشتم پس از کاشت رخ داده اما ظرف ۳ ماه مو ها دوباره شروع به رشد می کنند. نتایج نهایی فرایند را می توان ۸ تا ۱۲ ماه بعد از جراحی مشاهده کرد. فولیکول مو های کاشته شده دارای توان بیشتری بوده و امکان ریزش آن ها بسیار اندک است. البته، کم پشت شدن مو ها در اثر افزایش سن پدیده ای رایج و طبیعی به شمار می آید.

فهرست مطالب